ini cakap cik farah
Farah's here

Make yourself comfort in my own dreamland. However, you may step out if you felt uneasy in here.



Stories Queen Friends
Hello Earthlings ! Here is my Little Kingdom.


Footprint



Big Applause

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: FaraFaizz
Others:   





. Flashback

Assalamualaikum peace be upon you
Lama tak update last update masa bulan 6 and now dah bulan 9 turn into 10 bukannya takda niat nak update tapi kekanggan masa selaku pelajar tingkatan lima yang bakal menduduki peperiksaan sijil pelajaran malaysia pada awal bulan sebelas ini maka kesuntukan masa untuk menghadap laptop terpaksa dimanimakan meskipun waktu terluang tidaklah digunakan untuk mentelaah pelajaran menekan papan kekunci tanpa meletakkan noktah mahupun koma ataupun tanda seru mungkin menyusahkan pembacaan kalian sedangkan aku yang menaip dan pabila membaca semula naik biul kepala walhal aku tau apa yang aku ingin coretkan dan aku tetap menulis tanpa menekan backspace dan meletakkan apa apa tanda bagi menamatkan ayat aku lalu aku rasa cukuplah sampai di sini ayuh mula perenggan baru. 

Apa sebenarnya topik aku harini aku pun tak tahu. Biarkan jari jemari menari mencari aksara di atas papan kekunci bagi menghasilkan ayat di monitor. 6 bulan lepas aku ia ia kata nak berubah mencari keredhaan Allah tapi aku taktau salah aku kat mana. Aku rasa aku makin jauh dengan Rabb. Bukan tak cuba insafi diri, duduk sengsorang muhasah diri tapi ntah keinsafan tu sekejap cuma dan pergi bagai angin lalu. Susah sebenarnya nak istiqama' nak tawadu' dalam buat something but alhamdulillah skin sock and hand sock masih tersarung. 

Dah 3 bulan kembali menjalin cinta dengan sang arjuna. Masa mula mula memang rasa bersalah jugak sebab yalaa dah berjanji takmau segala kan tapi terjebak lagi dan lagi. Tapi mula mula jela rasa bersalah lama lama hm takpa laa sikit jaa bukan ada apa pun. Makin lama makin tinggal studi makin tinggal buku keep stick dengan phone. Adalah jugak rasa bersalah sebab spm tak lama lagi tapi kepala otak asyik nak ingat benda lagha ntah apa apa, asyik nak teringat kat anak teruna orang ishh buat malu jaa. 

People keep making assumption that Im in a relationship with Amirol Wafi. Kami memang baik kami memang kamcheng tapi kami takda apa apa. Cuma sekadar kawan yang sama sama nak berjaya. Kongsi ilmu sama sama walau kadang kadang terlajak jugak sebab tu semua Tenacious assume yang kami couple. Orang kata itu ini pasal aku dengan Wafi, aku tak amik kisah sangat sebab aku yakin aku takda buat apa salah dengan dia. But than aku pikir, kalau memang aku dengan dia takda buat benda salah, takkan orang nak mengata. By that, aku explained to those yang bisik sana sini pasal aku dengan Wafi so things gonna clear.

So, till here. Post ni sebenarnya nak buat Farah Izzati lebih jelas dan terang tentang matlamat dan tujuan asal berada di bumi SyedPutra.  

nota hati : jodoh akan tiba bila sampai waktunya.  Dan sekarang bukan lagi masa untuk mencari jodoh. Sekarang waktu mencari ilmu dan cinta Allah. Rabb, bantu aku, bantu kami dalam mencari keredhaanMu :')