ini cakap cik farah
Farah's here

Make yourself comfort in my own dreamland. However, you may step out if you felt uneasy in here.



Stories Queen Friends
Hello Earthlings ! Here is my Little Kingdom.


Footprint



Big Applause

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: FaraFaizz
Others:   





. Untitled



This one is just a quick post. Im just felt low cause of Khai's tweet. Aku rasa sedih gila bila dia totally point out everything kat aku. Aku tau dia cakap kat aku sebab yeahh aku cari dia bila aku sedih bila aku ada masalah. Aku selalu susahkan dia. Aku tak penah senangkan hati dia bahkan hati sapa sapa pun. Thats me. Just so me. Dari dulu sampai sekarang, tanyalah mana mana makluk kat bumi ni yang kenal Farah Izzati Rohaizat, adakah dia senang berkawan dengan aku. For sure not ! Aku selalu susahkan kawan kawan aku, orang sekeliling aku. Bila susah aku cari depa, bila senang aku lupa depa. Thats so me. Bukti paling aku nyata dan terang, Dyana dan Nasha. Betapa aku abaikan friendship kami. Aku cari depa bila aku susah. Teruknya aku. Dan lagi lagi terasa, bila Umairah seems iakan apa yang Khai kata. Ya Allah. Time tuu jatuh air mata aku even budak budak ni ramai depan aku. So, kalau takmau sakit hati, better stay away from me. Thats it. Bye. 



Embedded image permalink